Nieuwe doelgroepen bereiken met TikTok
Door in te spelen op actuele trends en gebruik te maken van TikTok, breidde Overstappen.nl haar bereik uit en sprak een jongere doelgroep aan.

volgers op TikTok in 3 weken
+500
organische views
100K
op TikTok
nieuwe doelgroepen

Bedrijf
Overstappen.nl
Gekozen Traject
Social Expansion
Branche
Vergelijken en overstappen van energie- en telecomaanbieders
Website
https://www.overstappen.nlOver Overstappen.nl
Overstappen.nl is een marktleider op het gebied van vergelijkingswebsites voor energie en telecom, en helpt consumenten eenvoudig de beste deals te vinden voor hun abonnementen. Het bedrijf zocht een manier om nieuwe doelgroepen te bereiken en besloot TikTok in te zetten om een jonger publiek aan te spreken.
Jongere doelgroepen bereiken
Overstappen.nl had moeite om jongere doelgroepen te bereiken via traditionele kanalen. Ze zochten naar manieren om zich aan te passen aan de opkomst van TikTok en andere nieuwe platformen.
Meer zichtbaarheid onder jongere doelgroepen
Overstappen.nl wilde haar online aanwezigheid uitbreiden en een jonger publiek aanspreken, zodat ze hun merk verder konden versterken.

Bedrijf
Overstappen.nl
Gekozen Traject
Social Expansion
Branche
Vergelijken en overstappen van energie- en telecomaanbieders
Website
https://www.overstappen.nlTikTok als groeimotor


.png)
Ook tussen deze succesverhalen staan?
Klinkt zo vanzelfsprekend als een borrel in de kroeg, toch? Dachten we! Geef jezelf een schop onder je virtuele r**t en druk op die groengele knop hieronder. Want het feit dat je dit hebt gelezen, zegt ons dat je benieuwd bent wat we je te melden hebben over jouw potentiële marktleiderschap!