Strategiegesprek

Vrijblijvend strategiegesprek om je merk op te schalen met social & online marketing

In 45 minuten laten we je zien welke social-first kansen je merk heeft en of wij de juiste partner zijn om die te benutten. Geen vage adviezen, maar direct helderheid over je groeipotentie.

Portret Patrick van der Hoek
Onderwerpen

Dit bespreken we tijdens ons gesprek

Waar jullie social media of andere marketingkanalen voor in (willen) zetten

Welke kansen er voor jullie liggen

Hoe we concreet jullie doelen bereiken met een schaalbare strategie.

Wanneer we starten als we een match zijn

Patrick van der Hoek overlegt met Silke Bakker
Wie jij bent

Dit strategiegesprek is voor jou wanneer

Je een ervaren MKB'er of marketeer bent die vastloopt in groei

Als MKB'er wil je kansen in online groei benutten. Je wil opschalen, maar je als het om de hoe gaat kom je er niet uit.

Je een (online) marketeer of Marketing Manager die hulp nodig heeft

Jullie willen opschalen en zoeken een bureau dat strategisch meedenkt én de uitvoering oppakt.

Je strategisch wilt groeien met social media & online marketing

Wij werken strategisch en gefundeerd, zoals de groten organisaties het van ons gewend zijn, maar op onze eigen manier. Geen quick wins, maar een langetermijnplan waar jij ook vol voor gaat.

Schaal op met social
Is het strategiegesprek echt vrijblijvend?

Ja! Maar het gesprek is niet voor gratis tips. We kijken of jouw merk klaar is voor de volgende groeistap.

Wat als ik meerdere agencies vergelijk?

Weet dat wij niet werken zoals de meeste bureaus. We nemen geen losse klussen aan, we werken met trajecten om serieus op te schalen.

Moet ik iets voorbereiden?

Na het boeken van je Strategiegesprek wordt je doorgestuurd naar een formulier. Als je deze niet invult kan ons gesprek niet doorgaan. Dit is je enige voorbereiding.

Hoe snel na ons gesprek kunnen we beginnen?

Een Strategiegesprek is geen voorstelgesprek. De kick-off is vaak binnen een week nadat je het voorstel ondertekent.

Kunnen jullie samenwerken met ons huidige agency/freelancer?

Jazeker! Dit hebben we al vaker gedaan en werkt prima, zolang we maar duidelijke kaders opzetten.

Logo OverstappenLogo Effectus-HRSonnema logoLogo Nederlandse PolitieLogo Danny PanaderoLogo Michelle van LaarLogo Leger des HeilsLogo Tennisvereniging Leeuwarden
Logo OverstappenLogo Effectus-HRSonnema logoLogo Nederlandse PolitieLogo Danny PanaderoLogo Michelle van LaarLogo Leger des HeilsLogo Tennisvereniging Leeuwarden
Online gaat stroef

Jij herkent je in het volgende, geef maar toe

Online lijkt nu net een voetballer die steeds de lat raakt

Je organisatie heeft wortels, maar je marketing lijkt op een luie zondagsrijder: langzaam en zonder pit. Het is het net niet. En het levert ook net niks op.

Het wordt tijd om het roer om te gooien. Te ervaren dat marketing ook daadwerkelijk wat oplevert. Want let’s be honest; daarom ben je hier.

traditionele kanalen werken prima, maar nieuwe doelgroepen aansnijden met andere kanalen... Moeilijk

Kans is aanwezig dat je hier bent om op te schalen. Kans is ook aanwezig dat er kanalen zijn die gewoon goed werken. En je weet wat ze zeggen over een winning team hè? Never change it.

Maar jij wilt toekomstgericht groeien, met nieuwe stromen en strategieën, om zo nieuwe doelgroepen aan te snijden. De hoe? Daar gaan we het over hebben!

het lukt je maar niet om mee te komen met trends

Het lijkt wel een dagtaak. Op de hoogte blijven van de nieuwste marketingtrends & -ontwikkelingen... Niet waar jij je dag aan wilt besteden, laat staan dat het je lukt.

Nee, jij wil lekker bezig zijn met de zaken die je wel goed afgaan. Traditionele marketingkanalen, core business, noem het allemaal maar op.

Heb jij ff geluk dat wij die trendwatchers wel zijn 🤪

leads is een ding, laat staan afspraken en sales...

Je pakt uit met vette campagnes, maar de leads? Die zijn als goede voornemens in februari: verdwenen. Je omzet groeit even hard als een cactus in IJsland.

Tijd om de strategie onder de loep te nemen - voordat je marketingbudget het nieuwe zorgenkindje wordt.

jullie redden je met basic marketing, maar zijn geen specialisten waardoor er weinig diepgang aanwezig is

Je hebt voor je gevoel je zaakjes op orde, maar je honger naar meer is niet te stillen. Gelukkig hoeft dat ook niet. Ben je klaar voor meer? Meer klanten, meer cash, meer marktaandeel? Come and get it baby.

Ruben Slump lacht tijdens meeting