Emailmarketing

Open, Lees, Actie: Emailmarketing die Werkt

In e-mailmarketing draait het om directe lijnen: jouw boodschap, helder en ongefilterd, rechtstreeks in de inbox.

Mark Polstra en Patrick van der Hoek werken een marktingfunnel uit.

Recht in je Inbox: Effectieve Emailmarketing

Emailmarketing, dat is recht door zee: directe lijnen naar je publiek, zonder omweg. Net als een stevige bak koffie in de ochtend, sturen we berichten die wakker schudden en bijblijven.

Geen versiering, gewoon de essentie van wat je wilt zeggen, verpakt in een email die landt waar die moet zijn. Het doel? Jouw verhaal, jouw aanbod, duidelijk op de digitale mat van je doelgroep.

Met deze aanpak mikken we op het hart van de zaak: een band opbouwen met je klanten door ze precies te geven wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben. We gebruiken slimme tools om te zien wat werkt, zodat we onze schoten kunnen verfijnen. Simpel, effectief, en zonder poespas. Zo doen we dat!

Bouwen aan de toekomst: e-mailmarketing met een missie

Onze visie op e-mailmarketing? Het is een essentieel onderdeel van onze strategie om merken te transformeren in digitale koplopers. We benutten e-mail als een direct kanaal om authentieke, doelgerichte boodschappen te versturen die echt resoneren met de doelgroep.

Geen onnodige opsmuk, alleen doeltreffende communicatie die aanzet tot actie. Met onze aanpak staan merken niet alleen in de spotlight; ze domineren hun niche met inhoud die impact maakt.

Mirte de Haas plakt een sticker op een bord tijdens een brainstormsessie.

Succesverhalen van onze members

De members die ons al een Pinky Promise gaven om hen marktleider te maken. They know it all!

Mark & Patrick hebben er voor gezorgd dat we weer structuur hebben in al onze sociale media profielen.

Daarnaast hebben ze ervoor gezorgd dat een zwevende Facebookpagina zonder beheerders, weer onder het beheer van ons kwam. Ontzettend bedankt voor de prettige samenwerking!

Sjors Reekers

Piet Prins

,

Marketing medewerker

De Social Studio heeft een tijdelijk project voor bij mij gedaan en ik ben tevreden over het resultaat. Patrick houdt ook constant contact met de opdrachtgever en dat werkt fijn. Mijn social media en blogs zijn weer up-to-date! :-)

Warner Sinnige

Kunstgebit Friesland

,

Eigenaar

Na aanleiding van een Instagram profiel scan van mijn bedrijfspagina die Patrick heeft voor mij gedaan, ben ik heel enthousiast geworden van een hele persoonlijke en tegelijk professionele aanpak.

Patrick neemt zijn tijd om het bedrijf, doelen, zwakke punten te leren kennen en het juiste aanpak te kiezen om verder te gaan.

Ik kijk er naar uit om een vervolg sessie te plannen met De Social Studio en ben zeker dat ik hier veel nuttigs voor ga uithalen voor mijn fotografie bedrijf.

Sasha van der Heijden

Eigenaresse

Super goede ervaring met De Social Studio en Patrick. Betrokken, enthousiast en levert goede content. Erg blij mee!

Remi Boissevain

Boji

,

Mede-eigenaar

Een ontzettend creatief en professioneel bedrijf. Patrick weet als geen ander hoe hij een goede strategie kan neerzetten voor een organisatie. Patrick en ik hebben samengewerkt als partners, zo heeft hij mij geholpen met mijn branding en heb ik hem geholpen met zijn logo en foto's. Hij is een geduldig, professioneel en vooral een gezellig persoon waarmee je goed kan samenwerken en sparren over verschillende onderwerpen. In één woord, top!

Lisa Hiemstra

Lisa Dijkstra Fotografie

,

Eigenaresse

Patrick heeft ons geholpen om onze diverse Facebook pagina's en het beheer hiervan helemaal op orde te krijgen. Hij heeft ervoor gezorgd dat alles aan "de achterkant" goed staat én daarbij heeft hij ons handvaten gegeven zodat wij er in het vervolg zelf voor kunnen zorgen dat alles ook goed blijft staan. Hij heeft met veel geduld aan ons uitgelegd hoe bepaalde verschillende onderdelen in elkaar steken en op lange termijn heeft hij ons enorm ontzorgd rondom het beheer van onze socials. Dank je wel Patrick!

Thamar

Leger des Heils ReShare

,

Manager Marketing

Patrick en zijn team van de social studio zijn onze rechterhand in wat betreft de uitvoering van onze creatieve ideeën in onze salon/barbershop.We hebben afgelopen jaren al meerder projecten mogen uitvoeren samen en alles steeds naar volle tevredenheid. Snelle reactie op mails/appjes of telefoontjes.

Oplossingsgericht denken en handelen en altijd de klant in het vizier. Hoop nog lang te mogen samen werken met dit creatieve team!

Robert Douma

New Image

,

Eigenaar

#1 Jullie doelen duidelijk krijgen

Voordat we ook maar één e-mail versturen, duiken we diep in wat jullie als organisatie willen bereiken. Rondvliegende e-mails zonder doel? Daar doen we niet aan. We pluizen jullie DNA uit, zodat elke verzonden e-mail strak in lijn ligt met jullie missie. Eerst het doel, dan de actie. Zo simpel is het.

#2 Email ontwikkeling

Met jullie doelen helder in ons vizier, storten we ons op het maken van de e-mails zelf. We ontwerpen ze zo dat ze de aandacht grijpen en vasthouden, responsief en aantrekkelijk op elk apparaat.

De inhoud? Die scherpen we zo aan dat het precies jullie boodschap versterkt en resoneert met wat jullie publiek nodig heeft. Elk woord, elke afbeelding, alles is doordacht om ervoor te zorgen dat de e-mail niet alleen gelezen wordt, maar ook actie uitlokt.

#3 Versturen maar!

Na het perfectioneren van jullie e-mails is het tijd voor actie: verzenden op het slimste moment voor maximale impact. Dankzij marketingautomatisering richten we ons op persoonlijke en getimede berichten die echt aankomen. 

We houden alles scherp in de gaten, van open rates tot conversies, om te zien wat werkt. Daarna is het tijd voor de fine-tuning: data analyseren, aanpassen, testen en herhalen. Zo schaven we voortdurend bij voor de beste resultaten.

#4 Monitoring

Wanneer we een paar emails hebben verzonden analyseren we de data. We kijken naar de click-to-open-rate, click-though-rate van de CTA die in de mail zit en meer. Finetunen doe wegebaseerd op feiten.

Ben jij klaar om marktleider te worden?

De hin mei de gouden aaien moat ek fuorre wurde (de kip met de gouden eieren moet ook gevoerd worden). Jij kunt nog zo briljant zijn; marktleiderschap is andere koek, vooral online. Van mening dat ook niks te gek is, er geen regels zijn en je die markt van je flink op wilt schudden. Gean d’r foar!