Matchcall

Je volgende stap naar marktleiderschap

In de beste 15 minuten van je marketingcarrière (grapje natuurlijk) laten we zien welke kansen jouw merk heeft in online marketing en checken we meteen of we de perfecte match zijn om die te benutten.

Patrick van der Hoek

Jouw online kansen in kaart

Je weet straks in nog geen 15 minuten hoe je met online marketing stappen zet richting marktleiderschap en met online opschaalt naar vormen die je niet wist dat ze bestonden.

We houden echt van het gezegde: “Niet lullen, maar poetsen”. Je mag dan ook van ons verwachten dat we er geen doekjes omheenwinden. We willen je best meenemen in de wereld van groeien en opschalen met online marketing, maar ons advies is niet voor de mensen met een zwakke maag.

In het gesprek gaan we dieper in op waar voor jullie nou echt het grootste knelpunt zit om verder te groeien met online, wat ervoor nodig is om die doelstellingen van jullie te halen, maar het gesprek is ook vooral bedoeld om te kijken of we bij elkaar passen.

Met de billen bloot: dit bespreken we

Waar jullie social media of andere marketingkanalen voor in (willen) zetten

Waar en welke kansen er voor jullie liggen

Wat we precies gaan doen om jullie doelen te bereiken

Wanneer we een match zijn: wanneer beginnen we?

Patrick van der Hoek en Silke Bakker overleggen over social media content.

De Matchcall is voor jou als

Je als organisatie strategisch te werk wilt gaan met social- en/of online marketing

Wij werken anders. Gefundeerd. Strategisch. We werken hoe de grootste jongens het van ons gewend zijn, al doen we het wel lekker op onze eigen gefundeerde manier.

Je moet daar ook vol voor willen gaan, strategisch kijken, geen “quick-wins”, “snel-geld-verdienen” of andere bullsh*t. Jij ziet een lange termijnplan voor je.

Je bent een ervaren MKB'er die al wat online ervaring heeft

Jij wilt als MKB'er met een team om je heen kijken wat voor kansen er voor jullie business liggen op het gebied van online om juist met die kansen verder op te schalen.

Zelf zit je in een tunnelvisie of heb je niet de handvaten om je online resultaat met nieuwe kanalen en strategieën op te schalen

Je een (online) marktereer of Marketing Manager bent met een blinde vlek

Jij als (online) marketeer of Marketing Manager hebt een aantal blinde vlekken in je marketingstrategie zitten waarvoor je de kennis en specialismes niet in huis hebt.

Wel wil je nieuwe stromen aansnijden en verder opschalen. Je zoekt een bureau dat zowel strategisch met je spart over je strategie als ook het specialistische uitvoerende werk doet.

Frequently asked questions

Is de matchcall vrijblijvend?

Kun je rekenen? Reken er maar wel op! Deze sessie is 100% vrijblijvend, maar niet voor iedereen geschikt. Deze sessie is echt bedoelt om te onderzoeken of een samenwerking passend is, het is dus geen gesprek om puur gratis tips te ontvangen.

Deze sessie is voor merken die:
✓ Al een stevige omzet draaien en vanuit daar ook de middelen hebben om door te groeien en op te schalen. Het strategiegesprek is dus niet voor startende ondernemers of organisaties met minder dan €1000,- marketingbudget

✓ Ambitieus, actie- en doelgericht zijn

✓ Vooral strategisch aan de slag willen

IK GA MEERDERE agencies VERGELIJKEN, IS ER NOG IETS DAT IK MOET WETEN?

Of je nu gaat vergelijken/shoppen of niet. We willen dat je weet dat onze manier van samenwerken zo ontwikkeld is dat het anders en verfrissend is voor onze klanten.

We hebben met Patrick zijn ervaring als Agency Coach veel bureaus voorbij zien komen en vinden daar wat van. Vergelijk je ons met andere bureaus? Dan vergelijk je appels met peren. Wees je daar bewust van, maar laat het je vooral niet tegenhouden indien je van plan bent te vergelijken 😉

Ik wil geen marktleider worden, is het gesprek dan wel geschikt?

Jazeker! Om heel eerlijk te zijn: marktleiderschap zit hem in onderscheidend vermogen. De nummer 1 worden in je niche en gaan staan voor een specifieke doelgroep.

Iedereen kan marktleider worden, zolang je positionering het maar toelaat. We zijn namelijk van mening dat beter zijn dan concurrenten hem zit in het vinden van jouw stukje markt waar je kunt domineren. Klinkt spannend (is het voor sommigen ook), maar voor ons valt dat wel mee.

Als zie je het nog niet voor je, we gaan ervoor zorgen dat jij de #1 wordt bij je doelgroep.

Mark & Patrick hebben er voor gezorgd dat we weer structuur hebben in al onze sociale media profielen.

Daarnaast hebben ze ervoor gezorgd dat een zwevende Facebookpagina zonder beheerders, weer onder het beheer van ons kwam. Ontzettend bedankt voor de prettige samenwerking!

Sjors Reekers

Piet Prins

,

Marketing medewerker

De Social Studio heeft een tijdelijk project voor bij mij gedaan en ik ben tevreden over het resultaat. Patrick houdt ook constant contact met de opdrachtgever en dat werkt fijn. Mijn social media en blogs zijn weer up-to-date! :-)

Warner Sinnige

Kunstgebit Friesland

,

Eigenaar

Na aanleiding van een Instagram profiel scan van mijn bedrijfspagina die Patrick heeft voor mij gedaan, ben ik heel enthousiast geworden van een hele persoonlijke en tegelijk professionele aanpak.

Patrick neemt zijn tijd om het bedrijf, doelen, zwakke punten te leren kennen en het juiste aanpak te kiezen om verder te gaan.

Ik kijk er naar uit om een vervolg sessie te plannen met De Social Studio en ben zeker dat ik hier veel nuttigs voor ga uithalen voor mijn fotografie bedrijf.

Sasha van der Heijden

Eigenaresse

Super goede ervaring met De Social Studio en Patrick. Betrokken, enthousiast en levert goede content. Erg blij mee!

Remi Boissevain

Boji

,

Mede-eigenaar

Een ontzettend creatief en professioneel bedrijf. Patrick weet als geen ander hoe hij een goede strategie kan neerzetten voor een organisatie. Patrick en ik hebben samengewerkt als partners, zo heeft hij mij geholpen met mijn branding en heb ik hem geholpen met zijn logo en foto's. Hij is een geduldig, professioneel en vooral een gezellig persoon waarmee je goed kan samenwerken en sparren over verschillende onderwerpen. In één woord, top!

Lisa Hiemstra

Lisa Dijkstra Fotografie

,

Eigenaresse

Patrick heeft ons geholpen om onze diverse Facebook pagina's en het beheer hiervan helemaal op orde te krijgen. Hij heeft ervoor gezorgd dat alles aan "de achterkant" goed staat én daarbij heeft hij ons handvaten gegeven zodat wij er in het vervolg zelf voor kunnen zorgen dat alles ook goed blijft staan. Hij heeft met veel geduld aan ons uitgelegd hoe bepaalde verschillende onderdelen in elkaar steken en op lange termijn heeft hij ons enorm ontzorgd rondom het beheer van onze socials. Dank je wel Patrick!

Thamar

Leger des Heils ReShare

,

Manager Marketing

Patrick en zijn team van de social studio zijn onze rechterhand in wat betreft de uitvoering van onze creatieve ideeën in onze salon/barbershop.We hebben afgelopen jaren al meerder projecten mogen uitvoeren samen en alles steeds naar volle tevredenheid. Snelle reactie op mails/appjes of telefoontjes.

Oplossingsgericht denken en handelen en altijd de klant in het vizier. Hoop nog lang te mogen samen werken met dit creatieve team!

Robert Douma

New Image

,

Eigenaar

Jij herkent je in het volgende, geef maar toe

Gas geven begint met de matchcall

Online lijkt nu net een voetballer die steeds de lat raakt

Je organisatie heeft wortels, maar je marketing lijkt op een luie zondagsrijder: langzaam en zonder pit. Het is het net niet. En het levert ook net niks op.

Het wordt tijd om het roer om te gooien. Te ervaren dat marketing ook daadwerkelijk wat oplevert. Want let’s be honest; daarom ben je hier.

traditionele kanalen werken prima, maar nieuwe doelgroepen aansnijden met andere kanalen... Moeilijk

Kans is aanwezig dat je hier bent om op te schalen. Kans is ook aanwezig dat er kanalen zijn die gewoon goed werken. En je weet wat ze zeggen over een winning team hè? Never change it.

Maar jij wilt toekomstgericht groeien, met nieuwe stromen en strategieën, om zo nieuwe doelgroepen aan te snijden. De hoe? Daar gaan we het over hebben!

het lukt je maar niet om mee te komen met trends

Het lijkt wel een dagtaak. Op de hoogte blijven van de nieuwste marketingtrends & -ontwikkelingen... Niet waar jij je dag aan wilt besteden, laat staan dat het je lukt.

Nee, jij wil lekker bezig zijn met de zaken die je wel goed afgaan. Traditionele marketingkanalen, core business, noem het allemaal maar op.

Heb jij ff geluk dat wij die trendwatchers wel zijn 🤪

leads is een ding, laat staan afspraken en sales...

Je pakt uit met vette campagnes, maar de leads? Die zijn als goede voornemens in februari: verdwenen. Je omzet groeit even hard als een cactus in IJsland.

Tijd om de strategie onder de loep te nemen - voordat je marketingbudget het nieuwe zorgenkindje wordt.

jullie redden je met basic marketing, maar zijn geen specialisten waardoor er weinig diepgang aanwezig is

Je hebt voor je gevoel je zaakjes op orde, maar je honger naar meer is niet te stillen. Gelukkig hoeft dat ook niet. Ben je klaar voor meer? Meer klanten, meer cash, meer marktaandeel? Come and get it baby.

Ruben Slump lacht om social media content.