Google Ads uitbesteden; kick ads en pak winst
Wil je snel scoren? Google Ads is jouw ticket naar succes. Maar je hebt er wel kennis voor nodig, anders gooi je geld weg.. Besteed het uit en bespaar tijd en moeite.
Waarom Google Ads onmisbaar is
Google Ads is dé sleutel tot groei. Geen smoesjes, geen tijdverlies. Met gerichte strategieën knallen je verkopen omhoog en dalen je kosten. Doelgroep? Precies op de juiste plek.
Betalen? Dat doe je alleen voor een klik. Pay-per-click, ofwel PPC. Je betaalt dus alleen voor bezoekers. Niet voor impressies.
Als je nog steeds adverteert zonder strategie, gooi je geld weg. Met Google Ads mik je keihard op klanten die willen kopen. Geen vage beloftes, alleen resultaat.
Alles is meetbaar. Geen giswerk meer, maar concrete cijfers die je helpen je advertenties verder te finetunen. Groei gemist? Alleen als je het niet inzet.
Voordelen waar je u tegen zegt
- Snelle resultaten; waar je bij SEO geduld moet hebben zie je bij Google Ads morgen als de eerste cijfers verschijnen.
- Gericht op je doelgroep en intentie; je doelgroep zoek bewust naar jouw aanbod. En dan sta jij bovenaan. Door de sterk doelgroeptargetting van Google Ads weten we de juiste mensen te bereiken.
- Makkelijk inzicht in data; het Google Ads dashboard is laat goed de hoe, wie en wat zien. Als we het integreren in Google Analytics hebben we de betaalde en organishe data op 1 plek.
Waarom adverteren in zoekmachines?
SEA staat voor Search Engine Advertising, ofwel, zoekmachine marketing. De bekendste vorm hiervan is Google Ads. Hiermee kun je adverteren op Google en hun platformen zoals Maps, YouTube en Gmail.
Bij het meest gebruikte type campagne, de zoekcampagne, adverteer je op het zoeknetwerk op relevante zoekwoorden. Je haalt dus relevant verkeer binnen waardoor de kans op conversie groter is.
Mensen zoeken naar wat jij biedt en je staat boven de organische resultaten. Direct in zicht voor potentiële klanten.
Een campage voor elk doel
Google Ads heeft verschillende campagne typen met elk zijn eigen voor- en nadelen en functionaliteiten. Maar elke campagne begint altijd met een zoekwoordonderzoek.
Zoeknetwerk: Zoekcampagne
De klassieke en nog steeds meest gebruikte campagne type. Ondanks dat het de oudste vorm is, krijg hij nogal altijd updates en test Google er flink mee.
Overal ads: Performance Max
Maximaal verkopen, maximaal aantal leads. Daarvoor is dit campagne type. Je adverteert namelijk op alle platforms van Google. Targetting en inzichten zijn wel erg beperkt...
"Banners": Display
Een vorm van retargetting/remarketing. Je bekijkt een speaker op Coolblue. Daarna kom je de speaker tegen in een banner advertentie op Nu.nl. Dat is een Display reclame.
100% E-com: shopping
Terug naar je speaker, je kwam op Coolblue terecht doordat er bovenaan de zoekresultaten een rij met speakers stond. Shopping ads!
naamsbekendsheid: Video
Wil je je merkbekendheid vergroten? Dan is een videocampagne je way-to-go. net als short-form content, werken video's gigantisch goed voor bereik.
Meer app installaties: App
Heb je een app die je wil promoten? Bij een App-campagne adverteer je alleen op tablets en mobieltjes.
Lekker lui: Smart
Dit is een set-and-forget type campagne. Een soort Performance Max campagne maar dan erg downtuned.
E-com+: Demand Gen
Dit kun je bekijken als een gecombineerde versie van Shopping en Performance Max, maar dan puur voor retail.
Wat onze members van ons vinden
Mark & Patrick hebben er voor gezorgd dat we weer structuur hebben in al onze sociale media profielen.
Daarnaast hebben ze ervoor gezorgd dat een zwevende Facebookpagina zonder beheerders, weer onder het beheer van ons kwam. Ontzettend bedankt voor de prettige samenwerking!
Sjors Reekers
Piet Prins
,
Marketing medewerker
De Social Studio heeft een tijdelijk project voor bij mij gedaan en ik ben tevreden over het resultaat. Patrick houdt ook constant contact met de opdrachtgever en dat werkt fijn. Mijn social media en blogs zijn weer up-to-date! :-)
Warner Sinnige
Kunstgebit Friesland
,
Eigenaar
Na aanleiding van een Instagram profiel scan van mijn bedrijfspagina die Patrick heeft voor mij gedaan, ben ik heel enthousiast geworden van een hele persoonlijke en tegelijk professionele aanpak.
Patrick neemt zijn tijd om het bedrijf, doelen, zwakke punten te leren kennen en het juiste aanpak te kiezen om verder te gaan.
Ik kijk er naar uit om een vervolg sessie te plannen met De Social Studio en ben zeker dat ik hier veel nuttigs voor ga uithalen voor mijn fotografie bedrijf.
Sasha van der Heijden
Eigenaresse
Waarom je De Social Studio kiest
We zouden geen strategische meesters zijn zonder je te vertellen waarom je in de lieve vrede voor ons moet kiezen. Het is maar net een kwestie van: stap je op de trein naar online marktleiderschap, of blijf je op het perron staan?
Deze vragen krijgen we vaak
Het uitbesteden van Google Ads kan bij ons vanaf €1000. Daarnaast heb je nog je advertentiebudget.
Conversietracking, verschillende campagne types, optimaliseren en ga zo maar door. Google Ads is niet niks. En het is niet goedkoopste vorm van adverteren. Dan wil je het toch direct goed doen?
Onwijs effectief. Je adverteert precies op datgene waar je doelgroep naar zoekt. Je aanbod, je diensten.
Jou over de streep trekken om met Google Ads marktleider te worden?
Met alle liefde! Want Google Ads is niet meer te ontlopen. Jij hebt er misschien geen kaas van gegeten, maar wij wel. Dus wat zeg je ervan?