Sonnema Berenburg: “van social een echt marktleiderkanaal gemaakt”

Sonnema is de Friese betekenis van marktleiderschap. No wonder dat ze niet om ons heen konden. Onze Friese Sonnemaatjes uit Bolsward hadden een schop onder hun kont nodig als het ging om socials. Maar daar bleef het niet bij. Samen met ons creëren ze het fanconcept: Sonnemaatjes. Een fanstrategie voor het leven.

Social omtoveren tot een waar marktleiderkanaal

Met onze strategische contentcreatie en community management inspanningen hebben we meer dan 1500 nieuwe volgers op Instagram, TikTok en Facebook verwelkomd, waardoor het merk een breder publiek bereikt.

Social following vergroten en 10k Instagram volgers

Die gouden grens van 10K volgers op Instagram. Everyone wants it. A few can get it. Het is “safe to say” dat het ook Sonnema’s doel was om die 10K te halen. En dat ging met een slimme socialstrategie als een trein (of zoals we in het Fries zouden zeggen: “dat gie as in tiet!”)

Pionierend zijn in alles wat we met content doen

Een marktleider is in de meeste gevallen ook ontzettend pionierend. Sonnema niet minder. En dat moest geshowd worden. Niks meer niks minder.

Cijfers die ook voor zichzelf spreken. Toch doen wij het ff

Cijfertjes zijn natuurlijk allemaal hartstikke leuk. Maar we laten ze liever voor zichzelf spreken. In de basis zijn we ultieme creatievelingen, maar hebben we een onwijze voorliefde voor resultaten beuken. Nothing more to ask for als marktleider. Dit is wat we voor Sonnema bij elkaar beukten!

15.000 volgers op TikTok, Instagram en Facebook

Met onze strategische contentcreatie en community management inspanningen hebben we meer dan 1500 nieuwe volgers op Instagram, TikTok en Facebook verwelkomd, waardoor het merk een breder publiek bereikt.

Bereik op social

Door onze nauwkeurig getargete en creatieve campagnes hebben we organisch meer dan 4,5 miljoen mensen bereikt, waarmee we de merkzichtbaarheid onmisbaar sterk hebben vergroot.

ROAS waar je u tegen zegt

Onze op maat gemaakte advertentiecampagnes hebben een gemiddelde Return On Ad Spend (ROAS) van 8,3 behaald, wat de effectiviteit van onze digitale strategieën bewijst in het stimuleren van verkoop.

Net als Sonnema ook klaar voor jouw succes story met ons?

De reis met Sonnema Berenburg illustreert perfect onze toewijding om merken niet alleen te laten bestaan, maar ze te laten bloeien in de digitale wereld. Sonnema's transformatie van anoniem naar onmisbaar is een testament van onze belofte: authentieke, strategische en resultaatgerichte marketing die merken onderscheidt in een overvolle digitale ruimte. Dit succesverhaal is slechts een begin voor jou. Klaar voor die marktleiderreis?