SEO Uitbesteden: Voor Toekomstige Marktleiders
Je website optimaliseren voor zoekmachines? Dat is peanuts voor ons bureau. We zorgen dat je boven je concurrenten staat in de zoekresultaten.
SEO? Zoekmachine?
SEO staat voor Search Engine Optimisation, of in normaal Nederlands, zoekmachine optimaliseren. Dit gaat om het optimaliseren van je website zodat deze hoger komt in de organische (onbetaalde) zoekresultaten van bijvoorbeeld Google of Bing.
Hierdoor krijg je meer relevant verkeer, want men zoekt naar wat jij biedt. Jouw service en/of producten. Combineer dit met hoge kwaliteit content en conversieoptimalisatie en je haalt klanten uit Google.
Klinkt makkelijk. Is het niet. Ook is SEO een lange termijn type marketing. De eerste resultaten zijn pas na 3-6 maand zichtbaar.
Onze bouwstenen voor zoekmachine optimalisatie
In de kern in SEO heel simpel: unieke hoge kwaliteit content en een site die fijn in gebruik is. De realiteit is wat breder.
Zoekwoordonderzoek
Het fundament van al je SEO-werk. Gaat dit mis? Dan kun je resultaten wel vergeten. Dit gaat om het selecteren van de juiste zoekwoorden.
SEO-strategie
Zoekwoordonderzoek is onderdeel van het grotere plaatje, de SEO-strategie. Hierin kijken we o.a. naar concurrenten en maken we een concrete roadmap om resultaten te boeken.
Copywriting
"Content is king" hoor je vaak bij SEO. Relatief veel van deze content is copy, ofwel, teksten. Copywriting is de kunst van het schrijven zodat teksten interesseren en converteren.
On-page & Off-page SEO
On-page SEO gaat om alles op je website. Teksten, afbeeldingen, video's, je navigatie, etc. Off-page SEO om alles daarbuiten, meestal linkbuilding.
Linkbuilding
Linkbuilding is ervoor zorgen dat andere websites naar jou website linken. Zie het als een stem/vote op je site. Een stukje autoriteit. Online mond-tot-mond reclame.
Conversieoptimalisatie
Meer relevant verkeer is één. Haal je hier geen leads of verkopen uit? Dan is conversieoptimalisatie nodig. Met bewezen tactieken zorgen we dat meer bezoekers converteren.
SEO is een noodzaak, tijd om het uit te besteden
Het lijkt alsof short-form videocontent de marketing wereld overneemt. Al zijn hier zeker kansen, je blijft afhankelijk van het algoritme.
Bij social media marketing zit je met het feit dat het interruptie marketing is. Bij SEO heb je dit niet. Mensen zoeken met intentie.
Jouw website is dus meer dan een visitekaartje voor potentiële klanten. Met de juiste SEO-strategie wordt het een omzetmachine.
Wie zegt dat je concurrent niet investeert in Seo?
Als je niet investeert in SEO, houd je kansen open voor je concurrenten om hun online aanwezigheid te versterken. Zij trekken de klanten en het marktaandeel naar zich toe, terwijl jij achterblijft.
Gemiste zichtbaarheid in zoekresultaten
Als je niet investeert in SEO blijft je website "onbekend" voor potentiële klanten. Minder relevante bezoekers betekent minder omzet.
Waarom je De Social Studio kiest
We zouden geen strategische meesters zijn zonder je te vertellen waarom je in de lieve vrede voor ons moet kiezen. Het is maar net een kwestie van: stap je op de trein naar online marktleiderschap, of blijf je op het perron staan?
Succesverhalen van onze members
De members die ons al een Pinky Promise gaven om hen marktleider te maken. They know it all!
Jou over de streep trekken om beter vindbaar te worden door SEO?
Met alle liefde! Want SEO is onmisbaar als toekomstige marktleider. Jij hebt er misschien geen kaas van gegeten, maar wij wel. Dus wat zeg je ervan?