Zo zet je als merk een TikTok strategie op die wèl werkt; hoe je met "Ogenschijnlijke" contenttroep en nieuwe doelgroepen aanspreekt

Je wil de socialstrategie van je gevestigde bedrijf opschalen, het liefste met TikTok. De vraag is dan ook niet OF je het in moet zetten, maar in godsnaam HOE? En dat gaan we je vertellen in de Masterclass zoals je nog nooit een Masterclass over TikTok hebt gezien: vol scoops en bakken met tips!

Echte inzichten, geen glitter: dat is onze masterclass

Het is een aanfluiting om te zien, maar het gaat als een speer: “Ogenschijnlijke contenttroep” op TikTok waarvan je 10 jaar geleden gedacht zou hebben dat het door een kind gemaakt was. En dat TikTok werkt (zeg maar gerust nietnormaalgoed), daarover geen twijfel. Maar hoe zorg je ervoor dat je als merk succesvol wordt op TikTok, zonder dat je alleen maar TikTokdansjes hoeft te doen of op trends inspeelt?

Je hebt de traditionele social media kanalen allang uitgespeeld en je lijkt inmiddels net een voetballer die constant de lat raakt als het gaat over het aansnijden van nieuwe doelgroepen. Je wil opschalen met social media en weet dat je iets met video moet, maar waar je het succes moet vinden van een schaalbare en succesvolle social media strategie... Het is je een raadsel.

En juist op dat moment komt TikTok om de hoek kijken. Als je ons vraagt of het geschikt is voor ieder merk, dan zeggen we ja. Zolang je maar wil onderscheiden en iets te vertellen hebt. Daar is altijd iets entertainments aan te koppelen. Hoe schenenschoppend het dan ook mag zijn...

Ruben Slump schrijf een content idee op.

Jij wil voorop blijven lopen

Merken lijken het niet voor elkaar te krijgen om nieuwe business en doelgroepen aan te snijden met social media naast traditionele kanalen, omdat ze simpelweg niet weten hoe het algoritme voor ze gaan werken.

Jij wilt voorop lopen op die merken.

En daarom ben jij binnenkort bij onze masterclass. Toch?

Ik ben er bij

een inhoud waar je u tegen zegt; voor je eigen bestwil

We houden bij onze studio niet van 13-in-een-dozijn, dus ook niet voor onze Masterclass. Je krijgt van onze strateeg een lesje TikTok marketing like never seen before. Gewoon omdat het kan. Geen poespas of onnodig lang. Praktisch, gefundeerd en makkelijk toepasbaar.

Ruben Slump werkt een videoscript uit.
Team De Social Studio is bezig met een brainstormsessie.
Patrick van der Hoek en Silke Bakker overleggen over social media content.
Ruben Slump lacht om social media content.
verder wilt kijken dan traditionele (social media) marketing kanalen
niet een startend bedrijf of influencer bent
Erachter wilt komen hoe je organic en tiktok ads op elkaar afstemt
Hoe het algoritme werkt om absurdlekkere cijfers te behalen
Yes! Ik ben er bij

Ah goeie, ik ben Patrick

Ik ben dus die gast die jouw merk een oneerlijk concurrentievoordeel en een bizarre TikTokstrategie bezorgd. Daarnaast ben ik ook gewoon eigenaar en strateeg van De Social Studio en coach ik ook andere agencies in het opschalen naar 30, 40 of zelfs 100K maanden. Al jarenlang dé man als het gaat om ijzersterke marketingstrategieën en social media dominantie.

Ik geloof in ‘go big or go home’: je bent ófwel thought leader in je markt, óf je gaat de moordende concurrentie gewoon simpelweg niet overleven. Ik help je graag bij dat eerste ;)

Zo, nu jij. Jij wilt je TikTok laten exploderen? Ik ben, samen met mijn team, je man.
Samen tackelen we de uitdagingen en zetten we jouw merk zo neer dat de concurrentie er slapeloze nachten van krijgt. Een TikTokstrategie succesvol opbouwen is geen kattenpis, maar met een beetje van jou en een beetje van onze studio, wordt die markt binnen no-time van jou en ons.

Dus, wat wordt het? Blijven we aan de zijlijn staan, of gaan we samen voor die ongekende winstexplosie? Maak je klaar om dé nummer 1 te worden!

Patrick van der Hoek