Trajecten voor marktleiderschap

Onze members willen groeien. Als kool. 99% van de tijd vergt dat een strategische aanpak (en nee, jij bent niet die 1% 🤪).

Om die groei te realiseren is er een plan nodig. Gefundeerd en strategisch, inspelend op het knelpunt van je Grand Slam Strategie. Met onze trajecten zijn we die ambitie een stap voor.

U vraagt, onze trajecten draaien.

Silke Bakker schrijft een idee op een sticky note.
Patrick van der Mark staat bij een bord tijdens een brainstorm.

De grand slam strategie naar winstgevende marketing

Op basis van de uitdagingen uit het #1 Strategiegesprek, bepalen we waar de prioriteit ligt en welk van onze drie trajecten goed passen bij jouw marktleiderstrategie. Zo heeft ieder trajecten een instapmoment. Heel nieuw merk opzetten? Dan kiezen we voor Brand Fundamentals. Zien we dat je een sterk merk hebt? Dan gaan we aan de slag met Brand Expansion. Doorloop je al onze trajecten? Dan heb je hem te pakken: de Grand Slam Strategie.

Boek mijn #1 Strategiegesprek

1 helder plan voor je uitdaging

We zijn gewend te werken met grote jongens. The big boys. Van groot in een niche tot groots in de massa. Van de lokale marktleiders in een Fries dorpje tot aan de kennisexperts aan de Overtoom. We know it all.

Wat hen allemaal verbindt? Ze hebben één helder en gefundeerd plan om hun markt op te schudden. Met een marktbenadering die telt, een identiteit die voor ze werkt en marketingcampagnes die niet alleen uit kunnen, maar ook flink renderen.

Brand fundamentals

Voor de thought leaders van morgen die een strategische kickstart (lees: identiteit, marketingstrategie, aanbod en website) nodig hebben om het verschil te maken en van marktvolger naar -kampioen te groeien.

Ik wil een strategische kickoff

Brand Expansion

Voor de kennispioniers die online en PR nodig hebben om hun merk op een voetstuk te zetten en zo hun omzet naar marktleiderschap hoogtes willen schalen.

Ik wil mijn merk op een voetstuk

Lead lift off

Voor de doorgewinterde kennisexperts en Grand Slam kennisfinalisten die met leadgeneratie hun jacht naar #1 marktleiderschap willen versnellen.

Ik wil naar marktleiderschap

Social Mastery

Voor de echte winnaars. De Grand Slam kampioenen die de ambitie hebben om ongetwijfeldgrote prijzen binnen te willen slepen en een social- en contentstrategie neer willen zetten die hen marktleider maakt en ook houdt. Social Mastery is hèt traject voor middel & groot MKB dat een dedicated team aan social- en contentspecialisten wil toevoegen aan hun marketingteam.

Ik wil marktleider blijven
Patrick van der Hoek kijkt met Patrick van der Mark mee op de laptop.

Trajecten

Brand fundamentals

Een sterk merk voor marktdominatie

Trotsheid. Een stunner. Je wilt een merk dat voor je werkt. Iets dat er simpelweg nog niet is. Met Brand Fundamentals helpen we organisaties aan een fundering dat hun markt opschud. Zoals een trilpad dat doet voordat je de weg naar marktleiderschap aanlegt.

Brand expansion

Voor de merken die met online schaalbaar willen groeien

Voor de kennispioniers die online marketing en PR in willen zetten om hun merk op het podium van (inter)nationale wedstrijden te zetten. Om zo niet alleen bekender te worden bij het grote publiek, maar ook naamsbekendheid strategisch en schaalbaar om te zetten in betalende klanten.

Silke Bakker werkt een online marketing strategie uit.

Lead lift-off

Voor de gevestigde orde die net dat stapje harder willen hollen

Voor de doorgewinterde kennisexperts en Grand Slam kennisfinalisten die met leadgeneratie hun klopjacht naar #1 marktleiderscahap willen versnellen. Van, als spits, constant de lat raken, naar een leadgenstrategie die klanten oplevert op net zo’n zekere basis als een voetbal die bij de start van de wedstrijd van de middenstip vliegt.

Patrick van der Hoek en Mark Polstra analyseren een meta campagne.

Social mastery

Onverslaanbaar winnen met social en content met een dedicated team

Voor de onverslaanbare MKB-kampioenen die in-house geen social media expert hebben zitten, maar social media, content creatie influencermarketing en advertising als integraal onderdeel willen van hun interne organisatie.

Mark Polstra en Silke Bakker overleggen over een online marktingfunnel.
Mirte de Haas plakt een De Social Studio sticker op een lantaarnpaal

bewezen Trajecten gebouwd met de stenen van onze expertises

Één helder plan wil niet betekenen dat het one-size-fits-all is. Daar geloven we namelijk niet in. Onze trajecten zijn een samenstelling van expertises waarmee we naar onze mening jouw uitdagingen oplossen en doelstellingen behalen. Onze trajecten gelden als boot, onze expertises als motor.

Boek mijn #1 Strategiegesprek

Ben jij klaar om marktleider te worden?

De hin mei de gouden aaien moat ek fuorre wurde (de kip met de gouden eieren moet ook gevoerd worden). Jij kunt nog zo briljant zijn; marktleiderschap is andere koek, vooral online. Van mening dat ook niks te gek is, er geen regels zijn en je die markt van je flink op wilt schudden. Gean d’r foar!