Overstappen: succes in het aansnijden van nieuwe doelgroepen via TikTok
Een echte marktleider als het gaat om online vindbaarheid. Maar het succes van social had Overstappen.nl nog niet uitgevonden. Zijn zij even blij dat ze onze studio gevonden hebben! Bij een marktleider hoort ook marktleider socialcontent. Maar hoe beweegt Overstappen.nl mee met actuele trends en ontwikkelingen om zo nieuwe doelgroepen aan te snijden. Well, we did it!
De marketinguitdagingen van Overstappen
Met onze strategische contentcreatie en community management inspanningen hebben we meer dan 500 nieuwe volgers op TikTok verwelkomd, waardoor het merk een breder publiek bereikt.
Die doelgroep zit op TikTok, daar is geen twijfel bij nodig. Maar TikTok? Daar was Overstappen.nl niet helemaal in thuis. Hun marketingstrategie draait immers volledig op vindbaarheidsstrategieën via SEO en Google Ads.
TikTok, allemaal leuk en aardig. Maar Amsterdams gezegd: “Wie gaat er met ze porem op TikTuk?” Ja goeie vraag, maar een eitje voor ons.
Overstappen is all about the numbers game
Het draait Overstappen om opschalen. Met resultaat. Met hetgeen wat werkt. En we’re all about that! We lopen niet normaal warm van dat Grote Opschalen. En wat beter dan met TikTok en social ads.
+500 volgers op TikTok in 3 weken
Met onze strategische contentcreatie en community management inspanningen hebben we meer dan 500 nieuwe volgers op TikTok verwelkomd, waardoor het merk een breder publiek bereikt.
Bereik op social
Met entertainende content op TikTok bereikten we in 4 maanden, en vanaf 0 gekomen te zijn, 100K organische views, zonder te kijken naar virale video’s.
Net als Overstappen ook klaar voor jouw succes story met ons?
Voor Overstappen.nl is het vinden een schaalbare socialstrategie als goud vinden in een pot zilver. Om helemaal blij, of zoals wij het zouden zeggen, foxwild van te worden. We zijn een stelleltje trots Friezen als we praten over de marktleiderklanten die we helpen. Maar je moet ergens beginnen om marktleider te worden. Hint, hint ;)