TikTok Agency: #1 Bureau voor de Volgende Marktleiders

Wil je meespelen in de grote TikTok wereld, maar slaan losse trends niet aan? Ons TikTok agency blinkt uit in deze short-form content wereld en helpt je echt te scoren!

Ruben Slump neemt TikTok content op.

Korte video's, maximale impact

TikTok content gaat razendsnel, en gebruikers zitten gemiddeld 24 uur per maand op het platform. Dit maakt TikTok geweldig om op te adverteren, zelfs met weinig volgers kun je snel groeien!

Het platform is populair bij Gen Z, maar ook millennials vinden hun weg naar TikTok. Het is dus supermakkelijk om in korte tijd je account te laten ontploffen!

Short-form content is intussen ook te vinden op bijna alle social media platformen. Dat is geen toeval.

MEER DAN ALLEEN FF EEN TRENDJE MEEPAKKEN

TikTok content gaat razendsnel, en gebruikers spenderen gemiddeld 24 uur per maand op het platform. Dit maakt TikTok perfect om op te adverteren, zelfs met weinig volgers kun je snel groeien!

Het platform is populair bij Gen Z, maar ook millennials vinden hun weg naar TikTok. Het is daardoor eenvoudig om je account in korte tijd te laten ontploffen!

Bekijk succesverhalen

Mark & Patrick hebben er voor gezorgd dat we weer structuur hebben in al onze sociale media profielen.

Daarnaast hebben ze ervoor gezorgd dat een zwevende Facebookpagina zonder beheerders, weer onder het beheer van ons kwam. Ontzettend bedankt voor de prettige samenwerking!

Sjors Reekers

Piet Prins

,

Marketing medewerker

De Social Studio heeft een tijdelijk project voor bij mij gedaan en ik ben tevreden over het resultaat. Patrick houdt ook constant contact met de opdrachtgever en dat werkt fijn. Mijn social media en blogs zijn weer up-to-date! :-)

Warner Sinnige

Kunstgebit Friesland

,

Eigenaar

Na aanleiding van een Instagram profiel scan van mijn bedrijfspagina die Patrick heeft voor mij gedaan, ben ik heel enthousiast geworden van een hele persoonlijke en tegelijk professionele aanpak.

Patrick neemt zijn tijd om het bedrijf, doelen, zwakke punten te leren kennen en het juiste aanpak te kiezen om verder te gaan.

Ik kijk er naar uit om een vervolg sessie te plannen met De Social Studio en ben zeker dat ik hier veel nuttigs voor ga uithalen voor mijn fotografie bedrijf.

Sasha van der Heijden

Eigenaresse

Super goede ervaring met De Social Studio en Patrick. Betrokken, enthousiast en levert goede content. Erg blij mee!

Remi Boissevain

Boji

,

Mede-eigenaar

Een ontzettend creatief en professioneel bedrijf. Patrick weet als geen ander hoe hij een goede strategie kan neerzetten voor een organisatie. Patrick en ik hebben samengewerkt als partners, zo heeft hij mij geholpen met mijn branding en heb ik hem geholpen met zijn logo en foto's. Hij is een geduldig, professioneel en vooral een gezellig persoon waarmee je goed kan samenwerken en sparren over verschillende onderwerpen. In één woord, top!

Lisa Hiemstra

Lisa Dijkstra Fotografie

,

Eigenaresse

Patrick heeft ons geholpen om onze diverse Facebook pagina's en het beheer hiervan helemaal op orde te krijgen. Hij heeft ervoor gezorgd dat alles aan "de achterkant" goed staat én daarbij heeft hij ons handvaten gegeven zodat wij er in het vervolg zelf voor kunnen zorgen dat alles ook goed blijft staan. Hij heeft met veel geduld aan ons uitgelegd hoe bepaalde verschillende onderdelen in elkaar steken en op lange termijn heeft hij ons enorm ontzorgd rondom het beheer van onze socials. Dank je wel Patrick!

Thamar

Leger des Heils ReShare

,

Manager Marketing

Patrick en zijn team van de social studio zijn onze rechterhand in wat betreft de uitvoering van onze creatieve ideeën in onze salon/barbershop.We hebben afgelopen jaren al meerder projecten mogen uitvoeren samen en alles steeds naar volle tevredenheid. Snelle reactie op mails/appjes of telefoontjes.

Oplossingsgericht denken en handelen en altijd de klant in het vizier. Hoop nog lang te mogen samen werken met dit creatieve team!

Robert Douma

New Image

,

Eigenaar

#1 Strategie bepalen: thema's, kanalen en doelen

Het fundament van elke sterke short-form content is het helder definiëren van doelstellingen en doelgroep. Vraag je af: wat willen we bereiken? Informeren, overtuigen, entertainen? Wie willen we bereiken en wat drijft hen? Denk aan wat zijn hun interesses, behoeften en pijnpunten? Dit bepaalt de koers van onze contentstrategie.

#2 Creatieve brainstorm

Tijdens onze brainstorm zetten we creativiteit voorop, denkend aan wat aan slaat bij onze doelgroep. We bedenken koppen, onderwerpen, en invalshoeken die klikken, van TikTok-video's tot Insta Reels. Alles om onze boodschap pakkend en relevant te maken.

#3 Short-form-voorbereidingen

Nu is het tijd om onze ideeën om te zetten in actie met een gedetailleerd script. We plannen de shoot dag uit, beslissen over de momenten voor elke video en wie we nodig hebben. Dit script is onze blauwdruk, klaar voor jullie input en eventuele finetuning.

#4 Shorts shootdag

De shootdag is waar onze voorbereiding tot leven komt. We leggen alle content vast, of het nu een hele dag of een dagdeel betreft. Wij regelen de apparatuur en alles wat nodig is. Het is showtime! Tijd om onze plannen te verwezenlijken.

#5 Content creatie en montage

Na de shoot gaan onze edit toppers aan de slag om de content strak en klaar te maken. Ze knippen en plakken tot het resultaat er staat. Vervolgens gooien we het jullie kant op voor een kritische blik. Met jullie feedback in de hand, maken we de nodige aanpassingen. En zorgen we voor het gewenste resultaat.

#6 Lets f*cking rock!

Het moment is daar: publiceren en de wereld laten zien wat we gemaakt hebben. We zetten de content live op de juiste kanalen en trappen de promotie af, zodat jullie boodschap de mensen bereikt die het moeten zien. Klaar voor de spotlight.

Wat kost het uitbesteden van TikTok

Dit kan variëren van €1000,- tot €50.000 per maand, afhankelijk in welke branche je zit en hoe groot de vraag is die je neerlegt bij een bureau. Onze samenwerkingen beginnen vanaf €1000 per maand. De samenstelling voor deze prijs kan volledig verschillen. Het ene merk laat voor deze prijs zijn Instagram en Social Ads uitbesteden, terwijl we ook voor klanten werken die hun TikTok volledig door ons laten doen voor deze prijs.

Waarom je TikTok uitbesteden?

TikTok is niet een gevalletje "we doen het er even bij". Vooral niet omdat jij er waarschijnlijk geen kaas van gegeten hebt. Voor groei heb je commitment, consistentie en kennis nodig. Een social bureau heeft ze alle 3. Ze zitten iedere minuut van de dag op social, zorgen voor een consistentie contentplanning en hebben (dat mag je verwachten) veel meer kennis van social en ads dan jij.

Hoe word je succesvol op TikTok?

Door veel commitment, goede (video)content te posten, consistent te zijn en door organisch met ads af te wisselen.

Hoe effectief is TikTok?

Onwijs effectief. 4 miljoen Nederlanders zitten op social media. Dat is 23% van onze bevolking. Dat in combinatie met het gegeven dat 90% van die gebruikers tussen de 16 en 30 jaar is, kun je dus gerust zeggen dat je jongere doelgroep op TikTok aanwezig is.

Trajectbenadering in Marketingcampagnes

We implementeren een trajectbenadering implementeren in onze campagnes, wat inhoudt dat we elke fase van het klanttraject nauwkeurig in kaart brengen en hierop inspelen met gepersonaliseerde marketingtactieken. Dit omvat alles van bewustwording en interesse tot overweging en conversie.

Gespecialiseerd in het vinden van een niche-strategie die niemand anders heeft

We onderscheiden ons van de concurrentie door ons te specialiseren in unieke en op maat gemaakte marketingstrategieën, specifiek gericht op middelgrote bedrijven in nichemarkten.

Deze strategieën omvatten een evenwichtige mix van zowel digitale als traditionele marketingtechnieken, nauwkeurig afgestemd op de unieke behoeften en doelstellingen van deze bedrijven.

return on investment, bla bla bla. je kent het.

In een tijdperk waarin digitale transformatie centraal staat, benadrukken we onze capaciteiten in het aantonen van de ROI van marketinginspanningen. Dit doen we door het aanbieden van op maat gemaakte dashboards en gedetailleerde analyses.

Daarnaast spelen we proactief in op nieuwe digitale trends, zodat onze klanten altijd vooroplopen in technologische innovatie.

Creatieve en Social-First Benaderingen

We erkennen het belang van social media in de huidige markt en richten ons op het ontwikkelen van innovatieve en creatieve contentstrategieën.

Deze zijn vooral effectief op platforms zoals Instagram en TikTok, waarmee we de jongere en dynamischere segmenten van onze doelgroep aanspreken.

Thought Leadership en Educatieve Content

We ons positioneren als thought leaders door het creëren van een uitgebreide kennisbank, het aanbieden van waardevolle webinars en het delen van diepgaande inzichten via professionele netwerken en blogs.

Dit helpt ons niet alleen om onze expertise te tonen, maar ook om waardevolle relaties op te bouwen met onze doelgroep.

Focus op Afspraakgeneratie naast Leadgeneratie

We richten onze marketinginspanningen niet alleen richten op het genereren van leads, maar ook op het daadwerkelijk omzetten van deze leads in afspraken. Dit betekent een meer betrokken en op conversie gerichte aanpak, waarbij we de volledige klantreis begeleiden van eerste interesse tot aan een geplande afspraak.

Sterke Focus op Social Media Domein en Strategie

In tegenstelling tot onze concurrenten leggen we een sterke focus leggen op social media, waarbij we een uitgebreide strategie ontwikkelen die afgestemd is op de nieuwste trends en best practices.We richten ons op het creëren van boeiende, waardevolle content die resoneren met onze doelgroep en het stimuleren van interactie en betrokkenheid op platforms zoals Instagram, TikTok en LinkedIn.

Jou over de streep trekken om met short-form marktleider te worden?

Met alle liefde! Want short-form-content is niet meer te ontlopen. Jij hebt er misschien geen kaas van gegeten, maar wij wel. Dus wat zeg je ervan?